תקנון ותנאי שימוש

1. אתר Save-it הינו אתר אינטרנט המנוהל ומופעל ע"י חברת גיאקום תקשורת בע"מ, העוסקת במתן שירותי ייעוץ, לצורך חיסכון ושיפור בעלויות תקשורת סלולארית, לרבות על דרך של הפחתת התשלום
לחברת סלולאר קיימת ו/או חדשה, שיפור תנאי ההתקשרות, איתור חיובי יתר וכיוצ"ב.
למען הסר ספק מובהר, כי האתר והחברה אינם פועלים מטעם או בשיתוף עם חברות הסלולאר למיניהן, וכל המידע המפורסם באתר, לרבות עצם האפשרות להביא לחיסכון בעלויות תקשורת ו/או שיעור החיסכון המירבי, הינו מטעם ו/או על דעת האתר והחברה, ותלוי דפוסי השימוש, החבילה הסלולארית הקיימת וספק הסלולר הנוכחי של הלקוח.

2. השימוש באתר כפוף ומותנה בהסכמת המשתמש לאמור בתנאי שימוש אלה. השימוש באתר והעדר אי הסכמה מפורשת ובכתב לתנאי השימוש, מעיד על הסכמה חד משמעית של המשתמש לתנאי השימוש והתחייבותו של המשתמש לפעול לפיהם.

3. הניסוח בלשון זכר הינו מטעמי נוחות בלבד והוא מתייחס לגברים ולנשים.

4. הגדרות
4.1. "החברה"- גיאקום תקשורת בע"מ.

4.2. "האתר"- אתר Save-it

4.3. "המידע" – כל התכנים ו/או החומרים המוצגים באתר בכל מדיה ובכלל זה, כל טקסט שהוא, תמונה, גרפיקה, ציור, שרטוט, רישום, לוגו, סימני מסחר, צילומים, אודיו, וידיאו, קובץ, תמונות סטילס ולרבות אופן עיצובם של הנ"ל, ובכלל זה ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מידע, שאלות, תשובות, מבחנים, פתרונות, עצות, טיפים, מועדים, עלויות, נתונים, הערכות, סקירות, הודעות, ניתוחים, כתבות, מאמרים, פרסומים וכו'.

4.4. "משתמש" – כל אדם ו/או גוף ו/או גורם אשר נכנס לאתר, ועושה בו שימוש בין כלקוח ובין כגולש מזדמן, בין באמצעות מחשב נייד או נייח ובין באמצעות כלי תקשורת אחר (מכשיר טלפון סלולארי, התקן טאבלט וכיוצ"ב) ובכל אמצעי או דרך גישה אחרים.

5. בעלות ותפעול
5.1. המידע המפורסם באתר הינו בבעלותה הבלעדית או ברישיון שהוענק לחברה. כל החומרים המצויים ו/או הניתנים להורדה ו/או לצפייה באתר הם רכושה הבלעדי של החברה. אין להעתיק או לפרסם כל חלק מן הדפים ו/או המידע ללא הסכמתה המפורשת מראש ובכתב של החברה.

5.2. המידע מסופק לשירות ציבור הגולשים לשימוש פרטי ולא-מסחרי בלבד. המשתמש רשאי לצפות, לעיין, לקרוא ו/או להוריד (Download) את התכנים המפורסמים באתר, זאת לשימוש פרטי ולא-מסחרי בלבד. כמו-כן המשתמש נדרש ומחויב להשאיר את המידע והתכנים בנוסחם המקורי בצירוף ההודעות הנוגעות לזכויות היוצרים והבעלות על התכנים והמידע, כפי שפורסם באתר ולא לעשות כל שינוי ו/או השמטה ו/או סילוף במידע כאמור.

5.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לעשות כל שינוי באתר בכל עת מכל סיבה, בלי כל הודעה מראש ובלי כל אחריות מצדה.

5.4. הפקה חוזרת ו/או שיכפול ו/או הפצה ו/או סריקה, הוצאה לאור, העתקה, הצגה בפומבי ו/או העברה של המידע המפורסם באתר (בכל אמצעי שהוא, כולל אך לא רק, באמצעות דואר, פקס, דוא"ל, אינטרנט או אמצעים דיגיטאליים אחרים) בין בתמורה ובין שלא בתמורה הינם אסורים בהחלט, אלא באישור מראש ובכתב של החברה. שימוש ו/או פרסום המידע המופיע באתר, באתרים אחרים ו/או בכל מקום ו/או מדיה אחרת, הינם אסורים בהחלט. כמו-כן, אסור בהחלט לבצע כל פיתוח ו/או שינוי ו/או תרגום ו/או טרנספורמציה של המידע המפורסם באתר ו/או המתבסס עליו.

5.5. לשם קבלת אישור מראש ובכתב של החברה לפרסום המידע במקומות אחרים, ניתן לפנות אלינו, להלן פרטי ההתקשרות:-
דוא"ל: [email protected]

6. אחריות
6.1. החברה והאתר מודיעים בזאת כי יש להתייחס בזהירות ובביקורתיות למידע שמתפרסם באתר. במיוחד נכונים הדברים שעה שמדובר במידע המגיע מצדדים שלישיים, לרבות משרד התקשורת, החברות הסלולאריות וכיוצ"ב ובנושאים מגוונים ובחלקם רגישים, כגון תעריפי סלולאר, מחירי מכשירים, עצם האפשרות להביא לחיסכון בעלויות תקשורת, שיעור החיסכון המירבי, ועוד.
האחריות לבדיקת נכונותם ודיוקם של החומרים המופיעים באתר בכללותו הינה על המשתמש ועליו בלבד. המשתמש מצהיר בזאת, כי ידוע לו שלמרות שהחברה והאתר פועלים במידת האפשר על מנת שהמידע יהיה נכון ומדויק ככל שניתן, ייתכן ויחול ליקוי ו/או טעות ו/או אי דיוק במידע ו/או בדרך העברתו למשתמשים, והחברה והאתר לא ישאו באחריות כלשהי בעניין.

6.2. למען הסר ספק, המידע באתר אינו מהווה בשום אופן תחליף לייעוץ מקצועי מבעל מקצוע מוכשר רלבנטי או בדיקה קפדנית מול הרשות/הגורם האחראי, תוך התייחסות לפרטיו העובדתיים של כל מקרה וכל אדם לגופו. כל המידע הנכלל באתר הינו בבחינת מידע כללי בלבד, ואינו בגדר חוות דעת מקצועית. על המשתמש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על המידע באתר. החברה והאתר אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקוראים ו/או המשתמשים באתר. החברה ממליצה למשתמשים לפנות לייעוץ מקצועי מוסמך בכל בעיה לה מבוקש פתרון או בכל מידע ונתון הדרושים לגולש.

6.3. החברה אינה נותנת חסות או מביעה כל דעה לגבי נכונותם או דיוקם של הצהרות, הבעות עמדה, עצות או כל מידע אחר המוצג באתר בין על ידה ובין על ידי גורמים מטעמה. המשתמש מצהיר כי הוא מודע לכך שכל הסתמכות שלו על הצהרות, הבעות עמדה, עצות או כל מידע אחר המוצג באתר נעשה לפי שיקול דעתו ובאחריותו הבלעדית.

6.4. האתר בכללותו – כולל כל מידע המופיע בו, התוכנה העומדת בבסיסו, מידע וחומר אשר הגישה אליהם נעשית באמצעות האתר – מוגש ומועמד לרשות המשתמש כמות-שהוא ("As-Is") החברה והאתר אינם מביעים כל עמדה ואין הם אחראים, במפורש או מכללא, לגבי א. המידע והחומר המצוי באתר. ב. לגבי החומר, המידע והפעולות אשר הגישה אליהם מתאפשרת באמצעות הגישה לאתר ו/או מהאתר. ג. לגבי כל מוצר, תוכנה או שירותים שהגישה אליהם התבצעה באמצעות קישור מן האתר. ד. לגבי כל נזק הנגרם או עלול להיגרם עקב המשלוח של מידע חסוי או רגיש דרך האתר. או ה. לגבי כל נזק הנגרם או עלול להיגרם עקב פגם או תקלה בתוכנה המפעילה את האתר או את הגישה לאתר.

6.5 החברה מודיעה בזאת, כי לחברה ו/או למי מטעמה, היכרות ו/או קשרי עבודה עם חברות הסלולאר ו/או מי מהן, לרבות פלאפון תקשורת.

7. קניין רוחני
7.1. זכויות הקניין הרוחני באתר על כל האלמנטים שבו, כולל אך לא רק, זכויות היוצרים, סימני המסחר, מאגרי המידע, פטנטים, הידע (Know-How) , מידע סודי ואיסוף המידע של הגולשים, הינו בבעלותה ו/או בשליטה הבלעדיים של החברה אלא אם צוין באופן מפורש אחרת.

7.2. כל סימני המסחר המופיעים באתר הינם בבעלותה הבלעדית של החברה או בבעלותו של צד ג' אחר. שימוש כלשהו בלתי מורשה בסימני המסחר האמורים אסור בהחלט, ובמיוחד אך לא רק, אסור השימוש בסימני המסחר של החברה ללא אישור והסכמה מראש ובכתב: כקישורית (Hyperlink), בשם מוצר ו/או בפרסום כלשהם, כסימן מסחרי, או חלק ממנו, של אחר, ו/או כל שימוש אחר על ידי מי שלא קיבל את אישורה של החברה.

8. זכויות יוצרים
8.1. כל המידע ובכלל זה, הדפים ו/או התכנים המצויים ו/או הניתנים להורדה מהאתר ו/או מאגרי המידע ו/או אופן פילוחם במנועי החיפוש באתר, הם רכושה של החברה. אין להעתיק או לפרסם כל חלק מהמידע ו/או הדפים ו/או התכנים ללא הסכמתה המפורשת של החברה.

8.2. האתר והמידע המופיע בו מוגנים על ידי חוקי זכויות יוצרים של מדינת ישראל, אמנות בינלאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות. התוכן המצוי באתר הוא לשימוש הפרטי והלא מסחרי בלבד של המשתמש. המשתמש מסכים להכפיף את עצמו לתנאי השימוש שהחברה תכלול יחד עם המידע אשר יוצג באתר. המשתמש רשאי לשלוף ולהכין עותק ארכיוני יחיד של התוכן המופיע באתר לשימושו הפרטי והלא-מסחרי בלבד.

9. קישוריות (Hyperlinks) לאתרים שאינם Save-it
9.1. באתר תוכלו למצוא קישוריות ו/או הפניות המקשרים אל מקורות מידע או משאבים אחרים המצויים על אתרים אחרים במרחבי האינטרנט, שאינם החברה.

9.2. אם לא נאמר אחרת ובאופן מפורש על ידי החברה, הרי שהקישוריות הללו אל האתרים האחרים, אפילו אם ישנו לוגו (או סימן אחר) משותף של החברה ושל הצד השלישי, אינן יכולות להתפרש כהבעת תמיכה או מתן חסות, במפורש או מכללא, על ידי החברה לגבי האתרים האחרים שאליהם מובילות הקישוריות האמורות.

9.3. קישורית לאתר שאינו החברה, אינה מעידה על כך כי החברה, אחראית ו/או שולטת ו/או מיודעת על התכנים באתר הצד השלישי, והחברה לא תשא באחריות כלשהי לגבי תכנים אלה. לעניין זה חשיבות גם לגבי אמנת הפרטיות, של כל אתר ואתר, שיתכן ואינה זהה לאמנת הפרטיות באתר – קראו בעיון את אמנת הפרטיות של האתר אליו מובילות קישוריות כאמור.

10. פורומים, חדרי שיחות (צ'אט), טוק-בקים וכיוצ"ב
החברה תפעיל לפי שיקול דעתה הבלעדי מעת לעת, חדרי שיחות (צ'אט), פורומים ואזורים ציבוריים אחרים, לרבות אפשרות להגיש תגובות לכתבות או מידע אחר (טוק-בקים), בלוגים ושירותים אחרים המאפשרים לגולשים להביע עצמם על ידי משלוח הודעות שונות, בין אם יוכלו  נציגי החברה להשיב לשאלות או להביע עמדה בנושאים שונים שיועלו ע"י הגולשים ובין אם לאו. הינכם מוזמנים לשלוח, להעביר או להגיש כל הודעה ו/או חומרים אחרים (הכוללים קבצים להורדה, מידע ו/או חומרים אחרים) לפורומים ו/או לחדרי השיחות. החברה אינה נושא באחריות כלשהי בנוגע להודעות שיועברו על ידי הגולשים או לגבי מידע שיפורסם ע"י מי מטעמה.

אין החברה יכולה לפקח ו/או לשלוט על המידע וההודעות המועלים על האתר על ידי הגולשים או נציגיה ואין באפשרותה למנוע מראש את פרסומם של תכני ההודעות הנשלחות על ידי הגולשים לאזורים הציבוריים, הפורומים וחדרי השיחות. החברה לא תשא באחריות כלשהי בנוגע להודעות פוגעניות, בלתי חוקיות, מפרות ו/או בלתי נאותות, שישלחו על ידי הגולשים.
מבלי לגרוע מן האמור, החברה שומרת לעצמה את הזכות בכל עת למסור לאחרים כל מידע אשר יידרש ממנה לפי חוק, כמו גם על זכותה לערוך, למחוק, להסיר ולסרב להעלות על האתר כל מידע והודעה שלפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה פוגע או מפר תנאי מתנאי שימוש אלה.

במשלוח הודעות כאמור הנכם מתחייבים בזאת שלא להעלות, לשלוף, לשדר, להפיץ או לפרסם מידע או חומר אחר:-
א. העלולים להגביל או למנוע מאחרים את השימוש באתר.
ב. האסורים לפרסום או לשימוש, הם בגדר איום, פגיעה, העלבה, הוצאת דיבה, לשון הרע, השמצה, פורנוגרפיה או ביטוי וולגרי אחר.
ג. שהם דואר אלקטרוני ומסרים מסחריים, דואר אלקטרוני ומסרים המיועדים לרשימות תפוצה, מכתבי שרשרת, "דואר זבל" (Spam) , דואר ומסרים המיועדים לנמענים רבים שלא ביקשו מראש ובמפורש לקבל אותם (Unsolicited Bulk Mail) וכיו"ב.
ד. שהם כל מידע הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם.
ה. שהם בגדר דברים העלולים לעודד, לשדל, להמריץ או לסייע לאחר לבצע מעשה האסור על פי חיקוק או העלולים לעורר אחריות משפטית.
ו. העלולים להפר זכויות קניין של אחר, כולל אך לא רק, זכויות קניין רוחני, זכויות יוצרים, סמני מסחר, פטנטים, זכויות להגנת הפרטיות ו/או כל זכות אחרת.
ז. הכוללים וירוס או תוכנה אחרת העלולה לחבל במערכות מחשב, לרבות תוכנות-עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (Worms) , ואנדלים (Vandals) , יישומים מזיקים (Malicious Applications) וכיו"ב.
ח. הכוללים פרסומת מכל סוג שהוא בלי הרשאה מפורשת מראש ובכתב של החברה.
ט. תוכן הידוע לכם שהוא שקרי ו/או מטעה ו/או מסולף ו/או העלול להטעות צרכן.
י. תוכן המנוגד לכללי השימוש המקובלים באינטרנט או העלול לגרום נזק או לפגוע במשתמשי אינטרנט בכלל, ובמשתמשי האתר בפרט.
ההודעות המפורסמות על ידי הגולשים באתר ולעיתים ע"י נציגיה אינן משקפות את מדיניות ו/או דעתה ו/או התייחסותה של החברה ואין בפרסומן כדי להוות כל אחריות שהיא כלפי החברה או מטעמה.
הנכם מצהירים בזאת ומסכימים כי כל הודעה ו/או מידע שישלחו על ידכם (למעט הפרטים האישיים שלכם – המוסדרים באמנת הפרטיות) יהיו ניתנים לשימוש, העתקה, הפצה, ביצוע פומבי, מתן רישיון לאחר, פרסום, תרגום, בתמורה ו/או שלא בתמורה, או למחיקה על ידי החברה, ואתם מוותרים בזאת על כל טענה שהיא בנוגע לחומרים הנשלחים על ידכם לחברה.
בהעלותכם מידע, מסמכים או הודעות אל האתר, אתם מעניקים בזאת לחברה רישיון בלתי מוגבל, בלתי חוזר, לעשות בהם כל פעולה לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה, בכפיפות להוראות תנאי השימוש הללו. אתם מוותרים בזאת על כל טענה או תביעה כנגד החברה בגין הפרת זכויות קניין, פרטיות בכל הנוגע לחומרים שיעלו על ידכם לאתר.
אתם מודעים לכך, שההודעות והמידע שתפרסמו באתר וממנו אינן חסויות. אתם מודעים לכך, שהנטל לשמירת סודיותם של החומרים המועברים לאתר ממנו ודרכו, מוטל עליכם בלבד. אתם מסכימים שמשלוח החומרים אל האתר או ממנו לא יווצרו כל יחסים ביניכם לבין החברה אשר חורגים מעבר לאלה המפורטים בתנאי שימוש אלה.
ויודגש: התכנים שנמסרים לפרסום יהיו חשופים לכל משתמשי האינטרנט והחברה אינה
יכולה לדעת אילו תגובות הנכם עלולים לקבל בעקבות מסירת התכנים, מי יגיב, ובאיזה אופן.
על כן, החברה לא תישא כלפיכם (או כלפי מי מטעמכם) באחריות לתגובות אלו, או לכל
תוצאה שתגרם לך או לרכושך בעקבות התגובות הנ"ל.
החברה לא תישא בכל אחריות ביחס לתכנים הנמצאים באתר ובכל מכשיר קצה בהם הם
מופיעים, תוכנם, מהימנותם, דיוקם, אמינותם והשפעתם על המחשבים של הגולשים באתר
וכן לכל נזק, אי נוחות, אבדן, עגמת נפש וכיוצא באלו תוצאות, ישירות או עקיפות שייגרמו
לך, לרכושך או לכל צד שלישי בשל שימוש בתכנים אלו.
הנכם מצהירים בזאת ומשחררים את החברה, האתר, בעליהם ושותפיהם העסקיים, ביחד עם עובדיהם, סוכניהם, נושאי המשרה, המנהלים, הדירקטורים ובעלי המניות, מכל אחריות ו/או התחייבות שהיא, בכל הנוגע לשביעות רצונכם ו/או לשימוש בפורומים, בחדרי השיחות ובאזורים הציבוריים. אם בכל עת שהיא אינכם מרוצים מהשירותים האמורים, תרופתכם היחידה והבלעדית תהיה לחדול מלעשות בהם שימוש.

11. שמירה על פרטיות – אמנת פרטיות
11.1. החברה והאתר רשאים להשתמש ולאסוף למאגר המידע של החברה, את הפרטים שנמסרו על ידי הגולש/המשתמש לצורך שיפור השירותים המוענקים על ידה, ליצירת הקשר עם המשתמש, לצורך עדכונו בדבר מבצעים ו/או בנוגע לשירותים ומוצרים המוצעים על ידי החברה ו/או צדדים שלישיים עמם נמצאת החברה בקשר, ובכלל זאת אך לא רק באמצעות משלוח דוא"ל ו-SMS.

11.2. כמו-כן, החברה והאתר רשאים לעשות שימוש בפרטים האמורים לצורך ניתוח ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים, לרבות מפרסמים ומטרות שיווקיות אחרות. מידע זה לא יזהה את המשתמש אישית ולא יכלול מידע רגיש כהגדרתו בחוק הגנת הפרטיות.

11.3. במהלך הזנת הנתונים על ידי המשתמש באתר ישלח למחשב המשתמש קובץ זיהוי (Cookie) וזאת לצורך זיהוי המשתמש בעת גלישתו באתר במטרה לשפר השירות.

11.4. באתר תוכלו למצוא קישוריות שתובלנה אתכם למספר אתרים אחרים, חלקם הינם מפרסמים וחלקם הינם חברות עסקיות שהחברה נמצאת עמן בשיתוף פעולה עסקי.

11.5. חלק מהאתרים האלה יופיעו תחת שם ו/או מותג ו/או לוגו הכולל גם את הלוגו של החברה, אך הם לא מופעלים ו/או לא מתוחזקים תחת השגחת החברה.

11.6. לכן, אמנת הפרטיות של האתר, אינה חלה ו/או אינה תקפה באתרים שאליהם מובילות הקישוריות. לאתרים אלה אמנת פרטיות משלהם, שונה מאמנת הפרטיות של האתר. חשוב ביותר כי תקראו ותבדקו היטב את אמנת הפרטיות של כל אחד מהאתרים הללו לפני שאתם מוסרים פרטים אישיים ו/או מידע אחר באתר החדש אליו הגעתם, החברה והאתר אינם מסוגלים ולא יהיו אחראים לשמירה על הפרטים והמידע שאתם משאירים באתרים אלה.

12. עדכונים ושינויים
12.1. בכל עת שהיא רשאית החברה לבצע שינויים ו/או עדכונים בתנאי שימוש אלה.

12.2. בשימושכם באתר הינכם מסכימים בזאת להיות כפופים לאמור בתנאי השימוש בכל עת, ועליכם לחזור ולהתעדכן בדבר השינויים שיבוצעו בתנאי השימוש.

12.3. החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית לעשות כל שינוי באתר בכל עת ומכל סיבה, בלי כל הודעה מראש ובלי כל אחריות מצדה.

12.4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ו/או להוסיף ו/או להשמיט כל חומר מהחומרים המפורסמים באתר, לעצבו מחדש, להחליף את תכניו, מבנהו, השירותים המוענקים במסגרתו, והכל כראות עיניה ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות סגירת האתר כליל ללא מתן כל הודעה מוקדמת – והכל מבלי שלגולש תהא דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כלפי החברה.

13. הודעת שחרור מאחריות
13.1. החברה והאתר משוחררים בזאת מכל אחריות שהיא הנובעת משימוש באתר, המידע המופיע בו, הפורומים הצ'אטים והאזוריים הציבוריים האחרים באתר, והם לא ישאו באחריות כלשהי הנובעת מהשימוש בהם. השימוש באתר, בתכנים, בפורומים, בצ'אטים ובאזוריים הציבוריים האחרים באתר נעשה על אחריותו הבלעדית של המשתמש (At your own risk).

13.2. במיוחד, אך לא רק, מצהיר המשתמש כי החברה האתר, שותפיהם, סוכניהם, עובדיהם, נושאי המשרה, המנהלים, הדירקטורים, בעלי המניות וכו', אינם אחראים ולא ישאו באחריות כלשהי בגין עיכובים ו/או שינויים ו/או אי דיוקים ו/או כישלונות ו/או טעויות ו/או הפרעות ו/או וירוסים ו/או סוסים טרויינים ו/או הפרעות בתקשורת אינטרנטית ו/או נזקים ו/או גניבות ו/או חדירות בלתי חוקיות למחשב האישי של המשתמש באמצעות הרשת, כתוצאה מהשימוש באתר ו/או בתכניו ו/או בשירותיו השונים.

13.3. כמו-כן, אך לא רק, מצהיר בזאת המשתמש כי החברה, האתר, שותפיהם, סוכניהם, עובדיהם, נושאי המשרה, המנהלים, הדירקטורים, בעלי המניות וכו', הינם משוחררים מכל אחריות בנוגע להפסדים ו/או נזקים כספיים ו/או נזקים אישיים גופניים ו/או מוות ו/או הונאה, שינבעו כתוצאה מהשימוש באתר.

13.4. במסגרת קבלת שירותים בתשלום כאמור, נדרש המשתמש למסור פרטים נכונים ומדוייקים אודותיו. מסירת פרטים אישיים כוזבים מהווה עבירה לפי חוק העונשין, התשל"ז – 1977. לידיעתכם, מסירת פרטים כלשהם הינה בהתאם לרצונכם החופשי בלבד, ואינכם חייבים לעשות כן. עם זאת, אי מסירת הפרטים כאמור, לא תאפשר שימוש בשירותים מסוימים באתר.

14. אחריות ושיפוי
14.1. המשתמש מצהיר בזאת ומתחייב לשאת ו/או לשפות את החברה ו/או האתר בגין כל נזק שיגרם להם ו/או שותפיהם ו/או סוכניהם ו/או עובדיהם ו/או נושאי המשרה ו/או המנהלים ו/או הדירקטורים ו/או בעלי המניות ו/או משתמשים אחרים וכו', כולל, אך לא רק, כל אחריות שהיא, תביעה, נזק ו/או הפסד (כולל הוצאות משפטיות), שינבעו כתוצאה משימוש, שימוש בלתי ראוי ו/או מוטעה, הפרעה ו/או כשלון ו/או כל פעולה אסורה על פי חוק המחשבים, התשנ"ה-1995, חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א -1981, חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה – 1965, חוק עוולות מסחריות, התשנ"ט – 1999, פקודת הנזיקין, התשכ"ח – 1968 ו/או על פי כל דין, שיעשה באתר ו/או באמצעותו, במידע, תכניו ו/או בשירותים בו.

14.2. החברה והאתר שומרים לעצמם את הזכות הבלעדית להפסיק באופן מיידי את שימוש המשתמש באתר ו/או שירותיו, בכל עת, וזאת על פי שיקול דעתם הבלעדית של האתר והחברה, באם הפר המשתמש את תנאי השימוש ו/או אמנת הפרטיות ו/או כל דין, חוק, תקנה ו/או הוראה אחרת ו/או באם יחליטו על פי שיקול דעתם הבלעדי כי המשתמש בצע שימוש בלתי ראוי או בלתי סביר באתר.

15. הדין החל סמכות שיפוט
השימוש באתר ותנאי שימוש אלה כפופים אך ורק לחוקי מדינת ישראל. כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה הנוגעת לתנאי שימוש אלה ו/או לשימוש באתר יהיו בסמכות שיפוט בלעדית של בית המשפט המוסמך בעיר תל-אביב, ישראל.

16. מעמד התקנון
תנאי תקנון זה הינם כלליים, ואינם באים להסדיר ספציפית תנאי התקשרות עם לקוח פרטני. התקשרות עם לקוח פרטני תתבצע על יסוד הסכם בין הצדדים, ותוכן ההסכם, והוא בלבד, הוא שיחייב את הצדדים. עם כריתת הסכם כאמור, ההסכם יבטא את כל ההסדרים וההתחייבויות בין הצדדים לו, וכל הצהרות ו/או התחייבויות ו/או הסדרים ו/או מצגים ו/או הבנות שנערכו לפני עריכתו בין בעל פה ובין בכתב, בין במפורש ובין במרומז, לרבות כמובא באתר זה, בטלים ומבוטלים.